Vårt avtal
Avtalet med Telenor ger oss: Internet med hastigheten 10/10 och ett TV utbud med för närvarande 19 kanaler TV BAS
Vill du ha snabbare bredband eller större utbud av TV kanaler?
I månadsavgiften i brf Kalvheden ingår i dagsläget bredband 10/10 och basutbudet ”TV Bas”. Önskar ni som medlem mer så får ni själva kontakta Telenor för att teckna er för detta. Se kontakt uppgifter nedan
Då vissa Wifiroutrar inte har bytts ut sedan de installerades (görs av resp ägare på egen bekostnad ) har det visat sig att vissa har problem med sitt wifi. Det kan bero på fler saker, men en trolig orsak är att man har en mobil eller dator som inte är kompatibel med den gamla Wifi-routern. Tips är då att köpa ny och installera.
Rutiner vid fel på internetrouter eller TV-box.
TV-boxen står på varje enskild ägare och Telenor måste skicka en personlig TV-box. Ni ansvarar själva för installationen.
****************************************
Kontaktuppgifter till Telenor:
Telenors Kundtjänst (För boende)
020 – 222 222
Kundtjänst: Vardagar kl. 08:00-18:00
Teknisk support: Vardagar kl. 08:00-21:00, helger kl. 10:00-19:00
hemsida: telenor.se/kundservice